Inte utan min hårspray




Jag är en stor användare av hårspray... vissa kan inte vara utan smink,
men jag kan inte vara utan mitt hårspray & då är det "Proffs" hårspray
som jag använder. Håller i ur & skur, lätt att kamma ut & det blir inte
"mjälligt" av det när det är utborstat.. det är bara så bra.

Har massor med halvfulla flaskor som står i skåpet... alltid bra att ha
brukar jag resonera... en i stugan, en i väskan & en vid något annat
tillfälle...

... men så får jag i dag höra om familjen i Sundsvall som vaknade i natt
av en smäll....

En hårspray flaska hade explodera i badrummet & kraften var så stark
att köksfönstret trycktes ut, dörrkarmen på ytterdörren skadades.

Man har hört liknande historier.. om människor som rökt & sprayat håret
& därmed avlidit... men det här... får en att ta en extra fundering på alla
mina "gamla" halvfulla flaskor i skåpet!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0