Feather extensions




När jag var yngre så var det modernt med inflätade fjädrar i håret.
Nu har det kommit något liknande... men tiotusen gånger snyggare...
nämligen feather extensions.




Naturligtvis vill jag inte ha några färgade.. men i ljus med lite brunt i skulle
vara hur snyggt som helst!!!






Nu vill man nog ha en hel del om det ska bli någon effekt...
& då kostar det naturligtvis. Köper man & sätter dit dom själv
kostar dom 30 kronor styck.

I Sundsvall finns det inga ännu som sätter dit dom... vad jag vet,
men i Stockholm kan man göra det lite här & där!!!

Lite av en "fjäder i hatten".






Kommentarer
Postat av: tara

Hej, vart kan man köpa sånna? jag hittar inte riktigt för samma pris som du säger att det finns :)

2011-04-20 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0