Bästa vänner

 



Min mamma brukar säga "Pappa är min bästa vän!"



När jag var yngre tyckte jag det var lite konstigt att säga så, men nu förstår jag
 precis vad hon menar. Den personen man träffar varje dag, som man pratar med
 mest, som man lever ihop med och som vet allt om en... vad skönt om det också
 vore ens bästa vän.

Jag tror det är så viktigt i en bra relation att man har ett passionerat förhållande...
men minst lika viktigt att man är riktigt bra vänner!




Att man har kul tillsammans, att man hittar på saker, att man aldrig slutar anstränga
 sig för att pigga upp förhållandet, att man finns där och stöttar och tröstar och
peppar varandra när det behövs, att man skrattar och att man kan prata med
varandra oavsett vad det är som tynger en.



Visst är det underbart... när man ser äldre, som levt ett långt liv tillsammans &
fortfarande kan säga... att dom är varandras bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0