Färga badlakan


Har massor med vita badlakan som jag har blekt med jämna mellanrum.
Men nu ville jag göra om i badrummet & temat skulle bli rosa hade jag
tänkt. Kruxet var bara att när jag skulle köpa färg så fanns det bara i rött.

"Smart" som jag är... tänkte jag... att om jag stoppar in massor med
badlakan, så kommer det att bli rosa.... men det här var en färg med
kvalité... Badlakanen blev Stopp röda... men dock mycket vackra!!!




Har färgat tidigare, som barnkläder, jeans & underkläder som har
förlorat sin färg trots att dom har sin kvalitet kvar.

Nitor Texilfärg 
En tvättäkta textilfärg som färgar naturmaterial såsom bomull, linne och viskos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0