"Pick Me, Cloose Me... Love Me."



Det finns olika sorters förändringar som händer i ens liv...
önskan är väl för alla att det är positiva förändringar.

Men så händer det något, som man inte har räknat med...
& så står man där ensam.



Det man trodde skulle vara för evigt... den man skulle
leva & åldras med under resten av livet....
"Pick me, Cloose Me.... Love me...

Så tar Kärleken slut för den ena... & för stunden förstår man
ingenting... att jag ingenting hade märkt.




För stunden är tanken om ensamhet så skrämmande....
tryggheten, vänskapen... "Pick me. Cloose Me, Love Me".




Trodde att framtiden skulle fortgå i tvåsamhet & inte i ensamhet.




Så jag packar mina tillhörigheter... & går min väg, men vilken väg
ska jag välja?


Jag borde vara rädd.. jag borde vara mer ledsen än vad jag är...

... men jag har redan sett vägen som verkar vara intressant,
jag har redan hittat det jag trodde att jag inte saknade,
jag har hittat en nyfikenhet jag inte trodde jag ägde.



Jag vet inte riktigt ännu vart jag ska börja... för det är så mycket
som jag helt plötsligt vill göra...

saknaden & ensamheten får vänta... för just nu har jag inte tid...
jag har hittat en spännande väg...













Kommentarer
Postat av: Angelica

Och vi är flera som vill stötta dej påvägen, och hejjar oss tyst hesa.

Du är bäst!

Älskar dej!

2010-10-26 @ 23:40:37
URL: http://www.shittywords.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0