Utan underdel.....


Nu när jag flyttar tar jag naturligtvis min 42 tums Panasonic med mig...
som för närvarande hänger på väggen, men som jag vill ha på en stor
tv-bänk.

 När vi satte upp den på väggen, var väl tanken att den skulle sitta
där ett tag... & nu kan jag inte hitta bänkstativet.

Var på Media Markt idag, men där var servicen sämre än då Lidl.
När jag äntligen fick tag på en personal, så hänvisade han mig till
Panasonic suport... & när jag ringer dit meddelar dom att det är bara
från butik som dom kan beställa reservdelar från Panasonic.





Media Markt... känns helt enkelt "Puckat"
Vilken affärs Idé att byta ut underdelarna varje år... vore väl mer prisvärt
att ha lika underdelar till alla modeller.



Istället försöker jag...

Någon som har ett bänkstativ Panasonic till övers?
Modell TH42PV62EH.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vart tusan ska man hitta ett sånt`? ska googla lite...

2010-10-26 @ 23:41:11
Postat av: Angelica

Många roliga o intressanta inlägg du gjort! Hade inte kolla på några dagar!!

2010-10-26 @ 23:43:59
URL: http://www.shittywords.wordpress.com
Postat av: SoNen!

Har googlat lite nu... verkar som den har helt utgått ur sortimentet så de blir nog grymt svårt att hitta..

Men kanske man använda något annat stativ.. ska undersöka saken lite under morgondagen... kanske finns nån på mitt jobb som har en likadan tv men deras kanske sitter på väggen... vem vet?! :)

2010-10-27 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0