Utan nycklar....




När jag fick reda på att ett radhus var ledigt & familjen som bodde
där önskade flytta så fort som möjligt eftersom dom hittat ett hus
slog jag till direkt!!!

Dom slapp två månaders hyra & kunde flytta in i sitt hus på en gång...
men fick jag nycklarna tidigare?

Näää... dom håller på nycklarna till den 1 November... alltså på
måndag!!!

Det är tacken för att man var snäll & tog lägenheten, så dom slapp
tre månaders uppsägning.



 Å, snälla, snälla, snälla....



Jag har flyttbuss ordnad, soffor som ska hämtas på lördag & flytthjälp
som tagit ledigt i helgen... & här står jag... utan nycklar..




under kan ju ske... att jag får dom i morgon... men det känns som om
hoppet är ute.


... så trött... så trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0