Slösade bort 180 tusen.

Räddad av lyxfällan ”Jag har väldigt dålig respekt för penga

Jag brukar sällan se på lyxfällan för jag tycker det är så
tragiskt. Men efter att fått hört om Vanita Bergman, 23 år
som gjorde av med 180 000 på bara fem månader...
utan att ha ett jobb... så måste jag bara titta i går.

I intervjun berättade Vanita...

"Jag skulle hellre leva som en knarkare än leva Svenssonliv"

När Tv3 besökte hennes lilla lägenhet badade i märkeskläder, designerväskor
 och dyra exklusiva sminkprodukter.

Hon tillbringade fyra kvällar i veckan på Stureplan och hade
högtflygande planer på att flytta till Los Angeles för att bli
 skådespelare eller yachtförsäljare. Men drömmar betalar
 inte räkningar.


Har ni inte sett detta måste ni se på reprisen... man tror
att tjejen driver med Tv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0