Fatta beslut



Som Våg som stjärntecken kan det vara en mardröm att fatta ett
bra beslut... eller rättare sagt, det är helt omöjligt att bestämma
expressen eller aftonblade (vilket innebär att jag köper båda)

Men när jag ser något som jag "verkligen" behöver... som nu...
när jag ska köpa ett nytt vardagsrums bord... så kan jag inte
bestämma mig & när jag äntligen har gjort det... så är den slut.

I går paxade jag ett helt underbart bord, som jag idag köpte...
nu två timmar efter...  känner jag en viss tvekan  om jag
köpte rätt bord!!!


Så kom han fram igen... min bästa vän när det gäller inköp...
Mr Ångest! Hej igen svarade jag... & lyfte in bordet i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0