Saknaden, som går över.

 

Varför, vi hade ju allt?
men nu är det bara kallt.

Jag kan inte sluta drömma,
inte heller bara dej glömma.

Fast jag vet att det aldrig kan bli vi,
så känner jag ingen glädje att vara fri.

Det är svårt när ingen förklaring finns,
allt vi gjorde & allt som man minns.

Men kärleken räcker inte om det bara är en som ger,
& nära bara en framtiden ser.

Jag kurar i hop mig i soffan & fryser,
minnen från oss när vi i stugan myser.

Saknar dej så, fast jag vet att det är över,
& att det inte är dej som jag behöver.

Kommer att växa & bli starkare utan dej,
men just nu är jag bara en liten tjej.

Varför, vi hade ju allt?
men nu är det bara kallt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0