Zlatans pojkvän?

 

 

"Zlatan är homosexuell" Efter en intim tagen bild med Gerard Piqué har
ryktena de senaste dagarna gått heta. Är Zlatan Ibrahimovic homosexuell?


Zlatan Ibrahimovic genomgår en minst sagt tuff period i Barcelona.
Och nu ser den ut att bli tyngre. För en knapp vecka sedan togs bilden
 ovan där Zlatan och backjätten Gerard Piqué är väldigt närgångna.

Vad Barçastjärnorna diskuterar och gör är i nuläget oklart, men på internet
 och i spansk media sprids nu rykten om att supersvensken skulle vara homosexuell.

När en Spansk kvinnlig journalist frågar honom vad videon betyder
om det ligger någon sanning bakom vinkar Zlatan till sig kvinnan & säger:
Kom till mitt hus så ska jag visa att jag inte är bög... & ta med dej din syster...
eller kusin!!!

Inte vet jag... men lite svettas han väl!
Nu har aldrig jag gillat honom för att han är så dryg.
Han som kommer från så dåliga uppväxt förhållanden borde
kunna vara lite mer ödmjuk!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0