Julia Roberts Leende!!





Julia Roberts går mot strömmen


Erfarenhet rankas högre än ungdom – i alla fall för Lancôme. Kosmetikajättens
 nya ansikte är ingen mindre än Julia Roberts. 42.

– Hela idén med att göra modellkarriär i 40-årsåldern kändes vuxet och elegant.
Men det finns också något roande över det, vilket jag nog inte skulle tyckt om jag
 hade varit yngre. Då hade jag inte det självförtroende som jag har nu, säger hon till In Style.

Inte nog med det, Julia blev vald till årets vackraste Kvinna för  4:e året i rad.
Inte illa. Jag kan tycka att hon som skådespelare har svårt att ändra
& uttrycka sig i sitt skådespeleri i bland, allt påminner om varandra,
men helt klart...




... att jag bara älskar hennes Leende!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0