Vårnaglar


Målar sällan mina naglar i färgat nagellack, för det håller inte
när jag ska jobba & vara med mina händer i vatten.


Men välvårdade naglar med lite "piff" vill man gärna ha.


Depend är prisvärt & har bra kvaliet. Håller bra.
Börjar med att grunda med ett naturfärgat halv
täckande underlack som "range filler".
Har man småskador eller "gupp" så täcker den allt.



Efter att fått denna täckande & stärkande grund klistrar jag på
en eller flera nagelsmyckningar. Behöver inte vara på alla naglar
utan det räcker att det bara är på någon. Less is more.
Finns på massor med ställen, men jag köper dom på Cubus.
Överlack ovanpå & naglarna håller hela veckan. Måla mer överlack
om det skulle bli skador.

A & O smörj dina händer & naglar så ofta du kan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0