När jag går i pension...


Jag tror att alla har sina drömmar vad man ska göra
när man går i pension.. men det kan även bero på att
min ålder närmar sig!!!


...Frisk & glad ska jag vara!!!




Baka kakor, läsa sagor & trolla för mina barnbarn...




... Jag ska gå i långa kjolar & ha fyra stycken höns som följer mig...
Vi går förbi min sambos dubbelgarage (hans dröm) där han sitter
tar en öl & läser X9 (som han prenumenerar på nu).
Varje gång vi går förbi (hönorna & jag) ska han gala (har han lovat)
för då värper hönorna bättre!!!

Vilken underbar pensionärs dröm eller hur?

Idag jobbade jag första dagen på en vecka efter min förkylning.
Helt underbart, vilka arbets kamrater man har, vad kul det har
varit hela dagen... Aldrig vill jag gå i pension!!!!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0