Relation & ålders skillnad




Jessica Andersson, 36, har i nio månader varit tillsammans med tio år yngre
Niklas Fermfelt.
Tio års ålderskillnad är inget problem för Jessica Andersson.
Hon berättar att hon och yngre pojkvännen Niklas Fermfelt är på samma nivå.
- Men innan jag hittade Niklas hade jag aldrigt haft en tanke på att träffa någon
yngre, säger schlagerstjärnan.

Och visst kan det vara sant & visst kan dom leva för evigt tillsammans...
Men, åder & kultur har betydelse, men när man är nykära finns inga
gränser & inga "regler". Då är man blind.

Nu har väl inte jag svaren på allt, men efter två äktenskap med en
13 år äldre & ett äktenskap med en 13 år yngre, så är jag nästan säker
på att det kan blir problem.

Men problem är till att lösas, men det blir oftast en kompromiss & den är
nästan alltid från kvinnans sida. Tyvärr!!





Kommentarer
Postat av: Sveindina

Great Site thanks

2011-03-12 @ 22:52:15
URL: http://sveindina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0