Paket shopping!!!



Varit idag & handlat paket till mina barn... som är stora!!!
Det  är ingen konst att handla till min dotter & det är inte bara för att
hon är tjej... utan för att det ÄR svårare att hitta saker till killar.



Den här tyckte jag var rätt tuff, men är inte riktigt säker när han ska ha
den & nu dessutom när han blivit pappa... eller, den kanske är toppen för
det ändamålet nu?

Det är inget kul att köpa present kort..  fast dom är ju användbara &
han behöver ju massor när han ska måla & renovera.
På önskelistan stod det: "stor fet klocka, bil, tv.... så det är bara & välja!!!


Till min dotter.. fick jag bromsa shoppandet, för jag bara hittade mer
& mer. Men nu är dagen färdigshoppad & alla ska få fina paket...

MEN...
nu är det så att mitt barnbarn ska döpas snart, så jag måste komma på
vad jag ska hitta för fint till honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0