Äntligen tillbaka!!!


Efter mycket pluggande är jag äntligen klar!
Har inte blivit någon direkt Kriminolog, men har ändå fullgjort mina
kriminologi poäng inom högskolan.

Högskolan är också en sak för sig eller som jag känner... dom tänker för sig.
Jag är spontan, kreativ & impulsiv. Finns inte på min karta att någon ska styra
hur jag känner & hur jag ska tänka. Men går man på högskola måste man tänka
på ett mycket speciellt sätt & jag vet inte om jag är direkt ledsen... men jag
kommer aldrig att lära mig att tänka som en riktig högskole elev.

Men nu är det över... ska inte säga att jag inte kommer att göra ännu en tur inom
högskolan, men just nu känns det rätt främmande.

Fackebook har också varit en upplevelse, men saknadet från bloggen har varit stor.
Så nu är jag här igen, med nya tag & nya ideér.

Kramar Suzann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0