Mus i mitt hus.



Jag har "markerings bevis" att jag har råttor/möss i min stuga.
Som sann djurvän så har jag svårt att avliva dom med råttfällor &
liknande... tycker att dom är rätt söta... trots att dom för smitta
med sig.





Tydligen har dom väldigt kul här inne när jag inte är här... men nu
har jag fått nog. Har med mig min katt den här gången & han är
mycket orolig & i natt fick han upp ett spår/ljud & höll på att riva hela
stugan i själva jakten... men fick han tag i musen? Näää.



Det känns mer ok om Mozart tar råttan... liksom fair play!!!


Men nu när vi åker ska jag sätta in en råttskrämmare i väggkontakten.
Har köpt den på Clas Ohlssons för ca 149 kr & den klarar av 150 kvadrat
så det räcker till min stuga.



Så packa väskan... för nu får ni leta något annat ställe att bo på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0