Prinsessan Viktoria ute på Unibet

Kronprinsessan Victoria under Nobelfesten.

Eftersom jag inbillar mig att jag har otur i spel så satsar
jag aldrig i vadhållning & liknande... köper inte ens en lott.

Men att det finns andra som gör det.. det förstår jag.

Nu går det också att spela på den kungliga babylyckan. Oddsen på
 att det blir tillökning under 2011 är nere på låga 1,15 gånger
pengarna hos spelbolaget Unibet.

Att det blir ett typiskt kungligt namn råder det inga tvivel om.
 De flicknamn som ligger i topp på Unibets lista är Desireé,
Kristina och Margareta. Blir det en liten prins, lutar det åt Gustav,
 Oscar eller Erik. Bland högoddsarna finns Zlatan som ger
 50 000 kronor tillbaka på en satsad hundralapp.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0