Att köpa Bh



Det värsta jag vet är att gå & prova Bh-ar.
Varför ska det vara så svårt att hitta en rätt & bra storlek?
Har man storlekar som närmar sig D eller större, så finns det inte ens på
affärer som H&M.



Får alltid rådet av mina väninnor att jag måste gå till en "riktig"
underklädes boutiqe, där dom har ett urval av massor med olika storlekar,
samt personal som vet vad dom pratar om.



Att köpa en bh för 169 kr... då är det nog en med sämre kvalitet... om den
inte är på REA så klart. Nä, ska man köpa en bra bh & det bör man ju ha &
dessutom bör man investera i två stycken. En vit & en svart.



Det här har gjort sitt!!! Åtminstone på mig... blomhållare eller kanske
som fågelbo till våren???

I morgon ska jag investera!! Och köpa en riktig bh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0