Halsont!!



Idag vaknade jag med lite ont i halsen.. vilket man kan känna på
mornarna i bland...



... & sedan försvinner det när man varit vaken en stund...
men inte idag!

Har såååå ont i halsen & vet inte vad jag ska börja att kurera mig med.

"I 90% av fallen orsakas halsont av ett virus & då finns ingen behandling som
botar. Det går över av sig själv & det man kan behöva är smärtlindring i
form av halstabletter. Skulle man få feber kan det vara en halsfluss som orsakas
av bakterier  & då bör man uppsöka läkare."

Det här kan man läsa när man googlar på halsont... & inte fick jag mindre ont
för det... Nää, nu får jag helt enkelt köra med lite lördagsmedicin mot halsont...
en Whiskey med is.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Här kommer ett tips som kanske piggnar upp dej lite grann =)

Lite pimpning till din nya bil =)

http://www.youtube.com/watch?v=q3S_GgidItY&feature=player_embedded#!

2010-08-29 @ 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0