Nej Tack sa Lars Ohly till Kungen.




Lars Ohly (v) har varit i hetluften förut & bland annat pratat
om att han ska avgå & liknande. Nu står ingen politiker i
högre tankar hos mig, men ändå så kommer äntligen något
possitivt.

Lars har nämligen blivit inbjuden till Prinsessan Viktorias &
Daniels bröllop nu i sommar. Men han tackar Nej. Varför?
Han säger i ett pressmeddelande:

"Jag tackar så hemskt mycket för inbjudan som jag
fått, men jag känner mig inte som en nära anhörig
& är motståndare till monarkin som institution".

Hör på honom!! Enda politikern som står för sina beslut.
& vågar man dessutom kyssa RFSL-bossen för att visa
att man står på deras sida, så är man jäkla modig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0