Man kanske ska köpa sig en Pyramid?

Nicolas Cages har alltid varit lite av min idol, sedan jag såg honom
i filmen Änglarnas stad. Brukar skämtsamt säga -Att om Nicolas
kommer & ringer på dörren... så släpper jag allt!!




Fortfarande gillar jag & se på hans filmer, men visst blir man fundersam
när han går & köper en Pyramid som han vill bli begraven i?  eller...

Han har dessutom stora problem med sin ekonomi, tre av hans
 villor har tagits i beslag av banken och han har obetalda skatteskulder
på tiotals miljoner.

Ändå tyckter han uppenbarligen att det var en bra idé att köpa
 en pyramid att begravas i.

Cage har nyligen låtit bygga en 2,7 meter hög pyramidformad grav på
 en kyrkogård i New Orleans som han har tänkt begravas i.

Orsaken till varför han valde formen av en pyramid är oklart, men det
 kanske inte är någon tillfällighet att det på affischen till hans klassiska
 film ”National Treasure".

Vad är liknelsen här? Bli begraven under en kulle i Granlo eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0