Förhörsmetodik

Så fortsätter livet med pluggande på högskolan.
Första tentan gick åt skogen!!!
Tårar, tårar & tårar.
Omtenta i oktober, känns tungt, men får
i alla fall en till chans.

Men mitt i all otur, så fick jag även möjligheten att
gå en kurs i förhörsmetodik, men "kändis psykologen"
Sven Å Cristiansen



Efter bara första dagen, så var jag såld...
det här var spännande.
SvenÅ är bla den som studerat Anders Qvick under
en lång period & mycket handlade just om
honom denna gång.



Men även om Anders Eklund.
Det som vi kommer att få lära oss under den här
kursperioden är just hur man förhör personer
som gjort brott, som säger sig inte komma ihåg
eller säger sig gjort brott som denna aldrig har
begått. Få minnen att klarna eller även få vittnen
att minnas på ett bättre sätt.
Spännande & intressant.

... men omtentan är kvar, så det är inte bara
rosor i min vardag.

Tack alla ni som stöttat mig under denna
jobbiga tentamen period & som varit 
förstående över mitt osociala beteende.

Kramar till er alla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0