Modesty Blaise

Vad är det som gör att en man i sina bästa år.. Ja hmm 47,  prenumenerar på X9
& hans "idol" är Modesty Blaise?
Eftersom jag arbetar med många killar, ställde jag frågan till dom. Ååå joo
det var en bra serie, tyckte dom.


Å sedan undrar vi kvinnor varför vi har ideal hur vi ska se ut, MEN vadå???
Inte ens under min "glans" period var jag inärheten av Modesty.
Men jag ska inte ljuga visst är hon urläcker & idag har min kille fått nya
tidningen... med till hörande affisch. Den ska få heders plats bredvid min
bild på kontoret *fniss*.



Kommentarer
Postat av: SoNEn

Modesty Blaise gillade väl du oxå... eller minns jag fel?! Din bild består av en "halv naken Fabio" eller?! =P

2009-05-28 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0