Vad Tv4 inte vet om!!!!

Ja nu är det klart!!! Ibland kan man vara så säker på att just jag är
den rätta för att vara med i kurs eller utbildning eller som i det här
fallet... vara med i Halv åtta hos mig.



Både min son & jag följer detta program slaviskt & tycker båda att det här
kunde vi ha gjort mycket bättre... & varför sänder dom inte från våran stad...
Sundsvall. Så vi chansade (helsäkra båda två att komma med) skickade
in & väntade... Men nu är det klart. Vi kom inte med.
Men vad Tv4 inte vet om är... att ni gick misste om något.
Bitter??? Näääää inte jag!!!

Kommentarer
Postat av: SoNEn

Helt klart att dom gick miste om dom 2 bästa kockarna i Sverige! :)

2009-06-12 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0