Simma & slimma!! ??

Nämnt tidigare att jag håller på & äta "rätt" Ingen GI eller så... utan bara äta rätt.
Eftersom jag inte är direkt tränings intresserad så känns det tungt när jag förstår
att jag måste göra något radikalt för att uppnå något resultat.
Så nu har jag köpt en baddäkt!!!!
Och....



... ska alltså börja att simma idag. Phu.. jag är redan utmattad, bara av tanken att åka dit.
Det är säkert massor med ungar som skriker & stojar. Kallt vatten... skitiga duschar & kall
bastu... män & kvinnor i 90 års åldern som simmar förbi mig.... får säkert parkerings böter
när jag kommer ut  (får alltid det på skumma ställen).
Men possitivt tänkande... hårinpackning, simma lugnt ... finns säkert någon snäll badvakt
som räddar mig & jag blir utmattad.
Possitivt tänkande.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0