En bra start på det nya året.

En hel vecka i fjällstugan & det har varit helt underbart. Trots 20 grader minus & möjligheterna
till skoter åkning begränsad, så har braskvällarna med vänner & bekanta varit helt överlägsna.
Nyårs supén blev en succé men dagen efter när jag skulle diska choklad fontänen utan
rinnande varmvatten, så bestämde jag mig för att nästa gång jag använder den blir hemma
med bättre diskmöjligheter. ( Har rinnande vatten i stugan men bara kallt... än så länge)
Ett gott råd till er alla.... töm den från choklad på en gång efter användning *fniss*.



Träden full i frost 20 minus.

Vi fick massor med saker gjorda. Vi gjorde klart köks ön i nya köket.
Foga kaklet & fyllde i med silicon (inte kul)... men resultatet blev  fint.



Innan vi åkte hem... som alltid känns vemodigt, hann vi riva garderober & spika
upp ny vägg i vardags rummet... samt spackla. Nästa tur vi åker upp blir det
tapetsering... om det inte är mildare ute... för då blir det skoter.
.

Kommentarer
Postat av: Ante!

Ett gott råd till er, sup inte så hårt nästa gång ni använder chokladfontänen! =)

2009-01-06 @ 13:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0