Årets nyårs löfte.... samma som i fjol!!!




Varför är det så här? Varje år samma sak.... & jag vet att jag inte är ensam om detta fenomen.
Media börjar redan köra på med sina olika bantnings råd & det gör inte saken lättare.... för har
man inte känt sig fet förut, så gör man det då.

Hur som helst... jag är väl inte den fetaste i hela världen, men ändå så finns dom där oönskade
kilona som sitter på fel ställen & det värsta är att det inte längre är kul att shoppa kläder... & bara
det är ju en katastrof i sig. Så där tror jag att min största morot finns. Ät mindre & shoppa mer.
Vet att motion & promenader är A&O... men gud vad tråkigt. Ska försöka börja att simma, men det
har jag lovat mig föut.
Nä... det blir gröt, gröt & gröt. Havregryns gröt två gånger om dagen & inget efter kl 19.
Morötter är oxå bra & äppelcider vinäger med honung ökar förbränningen.

Önska mig lycka till...
... i år känner jag mig lite mer motiverad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0