Karaoke night

                                
  

Ja, vad säger man... Nya jeans, dösnygg väst & lika snygg tröja... så hamnade man på
en mellan landning på en karaoke bar!!!!
Afterworken som jag var på i fredags började helt underbart med att vi var först i min relax
från 15 till 18. Vi bubblade, bastade & drack mysiga drinkar. Helt underbart !!!
Vidare till stadshus verandan där övriga i gänget (blev bara fyra till) möttes upp.
Inte mycket till buffé, men en liknande spenat paj fanns som var helt underbar.
När klockan blev åtta... drog vi vidare & av någon konstig anledning hamnade vi på
en Karaoke bar. Lite tveksamma gäster, men efter en stund så var det hur kul som helst.
Rösten tog skada & är inte ok ännu, men den var inte bra förut heller *fniss*



Vidare vid 23 tiden gick min väninna & jag till Oscar för att dansa & prova lite fler goda drinkar.
I en paus i allt dansande kom en ung kille fram till min väninna & berömde henne... han sa
-Du har tur du som har en så snäll mamma som tar med dig ut!!!
Han tittade på mig, log & token trodde att han skulle få ett leende tillbaka.
Men icke sa nicke, som tur för honom var det ett bord emellan.
Vi dansade vidare & till slut var kvällen till ända.
Två lyckliga tjejjer som vi var tog en taxi & åkte hem.


När jag vaknade på lördagen !!!
Hittade jag inte mina nya kläder???? Letade överallt för jag förstod att jag hade haft en plan
att gömma dom för mina katter så dom inte skulle bli fulla med katt hår....
efter en kvart tog huvudvärken överhand, gick & la mig igen & tog upp sökandet på söndagen.

     Mozart

Och i något bättre skick hittade jag mina kläder... snyggt ihop vikta...
under en vit handuk ovanpå torktumlaren....
Jag var nog rätt skärpt ändå när jag kom hem... eller???

Underbar kväll!!!  tack mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0