After Work

Ska på "After Work" i morgon med alla tjejerna på jobbet!!
Det kommer verkligen att bli jätte kul... Men!!!
Vad tusan ska man ha på sig? Varför... jag bara säger VARFÖR?
ska det vara så svårt bara för att man är kvinna?



Inte har män så´na här problem.
När min man & jag ska gå ut så tar det 5 minuter att duscha & en minut att
välja kläder... ja han väljer inte kläder, utan han tar den första skjortan ur
garderoben & pang!!! så är han klar.
Hur enkelt som helst... ingen ångest där heller!!!

Vi ska träffas klockan sex på kvällen på ett helmysigt & "billigt" ställe.
Ät gratis så mycket ni vill från buffén & betala bara för drycken!!!
Mycket bra affärs idé tycker jag... det kunde varit jag som kommit på den!!!



En väninna kommer först hem till mig för att bubbla, basta
& dricka lite gott med tilltugg före.
Sedan blir det "tillpiffning" som gäller för att gå vidare till
Stadshusverandan där After Worken kommer att vara.

Men fortfarande är frågan klädseln. En garderob full av kläder i alla de
storlekar som kan tänkas... men inget som är i rätt storlek just nu.
Jobbar fortfarande på Beach 2009, men det går tungt. Fyra kilo är
vad som uppnåtts sedan Januari (med lättare fusk lite då & då)
Det får väl bli den lilla svarta med tillhörande fransfodral eller...
"Du har ju hela kvällen på dej!!"
Fortsätter att fundera. Ny mascara har jag i alla fall...
Och kul kommer jag att ha.
Helt övertygad om det!!!




I morgon får ni höra om mina bästa & sämsta After Works tips *fniss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0