... Tiden går så fort...



Påsken kom & den gick. Vet inte vad det är numera men tiden den räcker inte till.
Kan det vara för tiden blir ljusare & man känner att man vill vara mer ute & inte sitta
inne & blogga. Nu älskar jag när jag får skriva av mig en stund, men tiden går så fort förbi.

Nu i helgen ska jag i allafall ha vårstädning i min trädgård. Olja in altanen & alla ute möblerna.
Kratta bort lite löv, så att vårblommorna får en chans att titta fram.



Det är enda gången per år som jag verkligen gillar att städa... inte inne, men ute. Jag krattar & handlar
massor med blommor till krukor & rabatter. Det är lika kul vart enda år & se vad som kommr upp
& vad som inte (tyvärr) har kommit upp. Jag har en rabarb planta som min kille kör över med
gräsklipparen typ fem gånger varje sommar.... provat med varningar & med staket runt om, men
när gräsklipparen kommer fram, så kommer gräsklipparmannen att vara hänsyns lös.
Nu i alla fall har plantan kommit upp med en cm... & planerna är stor vad jag ska försvara den med i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0