"Fendi" Spy bag


Vad brukar reklamen säga?? 
"Plötsligt så händer det!!!  & där bara hänger den!
Min (för det känns som om det står "min" på den)  egen Fendi spy bag.


Åkte til Prag med min arbets grupp, med löften om en historisk stad med  med massor av möjligheter från kulturella upplevelser, underbar mat, mörka Absint klubbar & oändlig shopping.


Variationen & kvaliten på varorna i Prags affärer har ökat avsevärt det senaste åren.
De flesta av innerstadens bästa affärer ligger samlade kring Gamla stadens torg. 
För den som vill hitta dom rätta märkes varorna åker man till "Vinohradsky Pavillon" som har över 60 boutiquer med alla kända märken.


Men om man som mig har den vackraste plånboken i världen (tycker jag) men innehållet är rätt tunnt, så åker man till Prags största "märkes" marknad.
En utomhus marknad som bara säljer kopior.
Namnet???? ingen av oss hade en aning, men chauffören visste exakt vart han skulle när 4 hysteriska kvinnor hoppade in i bilen & sa " Please!! the Big shopping Market of Clothes" & vips var vi där.
Det fanns allt... bara vara modig & pruta.
Men efter fyra timmar & bl.a min Fendi väska blev jag i princip portad.
Ingen ville sälja till mig längre.
Men med Prada skor, tre stövlar, en midje kort fusk räv jacka (så välsydd) D & G väska & det bästa...
Min egen Fendi spy bag!! så var jag helt tillfredställd.

Skulle inte du vara det?




Kommentarer
Postat av: sON

Heeeej, nu har vi kikat lite på din blogg :))

Hoppas du uppdaterar ofta! :D

2008-11-16 @ 18:40:15
Postat av: diN SoN

Dags att uppdatera nu :)

2008-11-19 @ 01:56:19
Postat av: Din SON!

Wow, fixat till sidan ser ja! Blev mycke coolare nu! Men paranteserna "hakarna" under suzning var inge höjdare..Ser nästan ut som I... ville bara säga de.

2008-11-20 @ 01:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0