Design Simon and Thomas

Det visas nästan varje dag ett inrednings program på någon av våra kanaler.
& vad kan man säga? Det ena är värre än det andra, men varför tittar man då?
För det gör verkligen jag.

För några år sedan fanns det bara Martin Timell & han blev Martin med hela
Sverige... Kvinnorna älskade honom & männen hatade honom, för allt extra
arbete dom fick göra, möjliga, löjliga & omöjliga.

Idag finns det som sagt hur många inrednings program som helst & dom
gör allt för att "just deras grej" ska tas efter. Därför har det vid det här laget
nästan spårat ur med konstiga detaljer & färger, men visst!!! det händer att
det är ett & annat som man vill ta efter....  ändå säger jag var enda gång...
-Det här är sista gången som jag tänker titta.

Ikväll är det Simon & Thomas... & jag vet att klockan åtta är jag bänkad.






Vad är din jul önskan? Att någon av inrednings teamen kommer hem till just dej & gör om allt
som dom vill att det ska se ut i hopp om att dom "lyckliga" säger
-Åhh my god!!!

Frågan jag har funderat på är... Om dom inte gillar det då, får vi tv-tittare veta det eller
gör dom helt enkelt om bara!!

Jag både vill & inte vill ha ett inrednings team hem. Är nog förmycket kontroll människa för
att kunna bjuda hem dom... & ångesten... innan man får komma hem & titta på
resultatet. Näää, när jag sitter i soffan & sedan tittar in i mitt juliga kök, så känner jag
mig nog rätt nöjd...  En städtant som julönskan skulle vara trevligt.















Kommentarer
Postat av: Angelica

Såå mysigt nu när du har en blogg!



Men ett tips, andvänd aldrig miniatyrer när du lägger in bilder, vet inte vad som hänt med blogg.se, men det fungerar alsrig numera....



Man kommer bara till ett fel meddelande när man försöker klicka på dej och förstora dem.



Bättre om du lägger in dem "halvstora"

Så man får se.



Tack och puss!

2008-12-15 @ 21:42:30
URL: http://aangelicaas.blogg.se/
Postat av: Ante!

Hellu, vill bara påpeka att på bild 1 (soffbilden) så är lampskärmen sned =) mohahihi

2008-12-16 @ 12:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0