Hade ett Dressing room...

Känner mig redan "utbränd"... ändå har jag stått på mig & sagt att jag inte
ska storstäda till jul utan bara göra en "helgstädning".
Men nu sitter jag här... tar en snabbvila.. med bloggen (bästa avkopplingen)

Köket är gjort, vardagsrummet är gjort & nu kommer jag till mardrömmen...
Min fd stolthet. Mitt dressing room!!!!
Det vackraste rummet i hela våningen, som av en kuslig anledning har blivit
en soptipp... eller lite snällare sagt skräprum.
Som jag tidigare har nämnt äter min "favorit" katt upp nästan allt.
Skorna är värst... men inslagna julklappar är inte heller så kul, speciellt
när han äter upp etiketterna först. Så paket, inslagnings papper & kartonger
är det första man måste kliva över innan man komme in i rummet.

När man har bråttom med att gömma skor, väskor, jackor mm... skäms & säga
.. det har blivit så jag bara har skyfflat in dom i mitt fd vackra rum.

Men nu känner jag styrkan (försöker inbilla mig det i alla fall)   Here I come my
lovely room!!! Om några timmar tänds kristall kronan igen & allt är som förut.
Jag har ett eget dressing room igen!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0