Årets Julkort är skickat...

Årets alla julkort är nu skickade idag... med postens julrabatt märke (så man tjänar 50 öre per kort). Jag är mäkta mallig över årets julkort. Min dotter Angelica som har bl a hjälpt mig med att starta upp den här bloggen, har även hjälpt mig med att göra årets stjärnhimmel på korten.... för övrigt tänker jag inte berätta mer hur korten ser ut just nu, utan det blir en överaskning till mina nära & kära. Efter jul visar jag även upp den här såklart!!!



Det här är ett annat julkort, som är för mig bland det "juligaste" som finns.
Har massor av minnen från det jag var liten & började att exprimentera
med olika recept ur mammas kokbok.

På framsidan av kokboken var det just den här bilden & jag kunde aldrig
få nog av att titta på det vackra dukade julbordet.

Nä... nu måste jag gå & "piffa" till mig lite. Ska på julbord på stadshuset!!

Piff, piff!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Undeeeeerbart julkort. Storlaget!



Du är bäst!!!

2008-12-18 @ 16:33:35
URL: http://aangelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0