De Sex bästa!!!

  1.


America´s next Topmodell kan jag aldrig få nog av.
Repris eller inte... funkar ändå.



  2.


Inrednings program i all ära, men Willy & resten av gänget gör en
bara så lycklig... många ideér får man oxå. Inte heller så galet
som Simon & Thomas, där allt garanterat går i lila.



3.

Idol är lika med "Äntligen fredag" för mig... höjdpunkten på veckan.

  4.

Master Chef är ett kocktävlings program för amatörer...
Inga elakheter utan här gäller det att klara av olika moment.
Visas på kanal 8.

5.

Halv åtta hos mig... blir bara bättre & bättre.
Lite sur är jag att jag inte kom med när jag sökte... men det
gör det bara mer spännande att se på....
& inbilla mig, att jag kom inte med för att jag var för bra!!!



  6.

Dansfeber har ett helt underbart koncept... men programledarna & juryn
måste vara ett hopkok av rester med "tillfälligt lediga".
Pernilla Wahlgren är det mest konstgjorda människa jag varit med om...
hon kan fortsätta att göra reklam för hårfärg!!





Så vilken kommer på första plats & får Pokalen?
Svårt att säga... men just nu måste det nog bli Idol.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Halv åtta hos mig är så kul att se. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-12 @ 20:45:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: SoNen!

Masterchef är kul, men tycker Top Chef är bättre! De måste du ju försöka kika på om du inte har gjort det..

2010-10-13 @ 00:46:50
Postat av: Anonym

SoNen!! har sett på det programmet oxå... det är lika bra faktiskt, påminner om varandra!!!

2010-10-13 @ 16:51:05
URL: http://suzning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0