Lady Gaga i Globen

 
 
Ja då har hon varit här.... alla våran "egen" Lady Gaga. Min äldsta dotter passade på
att åka ner till Globen för att se detta musik fenomen.... & jag kan bara säga.... jag
är såååå avundsjuk!!!
 
 
 
 
På scen berättas ett rymdäventyr om hur Gaga flyr från ett fängelse på planeten
GOAT (Government Operated Alien Territory) och gör sig redo att invadera jorden,
samtidigt som hon jagas av technohäxan Mother GOAT – ett huvud
i en flygande neondiamant.
 
 
Under historiens gång hinner Gaga födas ur en uppblåsbar vagina, malas ner i en
köttkvarn och byggas in i en Harley-Davidson där hennes torso blir bensintanken
och hennes armar framgaffeln.
 
 
Men det bästa vad jag har förstått, var när hon plockade upp två elva åriga tjejer som
fick komma upp på scen & hoppa med Gaga i en fantastiks final till låten "Marry the
night"... inte ett öga hade varit torrt.
 
 
 
Som tur är så fyller jag år snart... & kanske någon vänlig person köper
Lady Gagas parfym till mig då!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0