Kalsong noja....




Har berättat någon gång tidigare att jag gillar kalsonger.... inte till mig själv
utan att köpa till min sambo... vet inte varför men jag går verkligen igång på
dessa ting!!!!


Det går i vågor när det gäller utbudet, men lite då & då kommer det in snygga
modeller med snygga läckra mönster & då shoppar jag för brinnande livet.




Manliga underkläder har varit en rätt statisk historia – mest en fråga om briefs
 eller boxers. Det märks att underklädesmarknaden har börjat kapitalisera på
 männens fåfänga.

Men finns det män som köper kalsonger för 750 spänn? I alla fall hoppas Frigo på det,
 det svenska märket som nyligen lanserade vad som kallas världens dyraste kalsong.






Handsydd kalsong i skrynkelfritt funktionsmaterial. Laserskurna hål ska
 transportera bort fukt och värme, resårband av medicinskt silikon ska göra
 att benen inte korvar sig. Storleken anges, som för jeans – efter midjemått.


Ja några kallingar för runt tusenlappen tänker jag inte köpa så min sambo får
vara utan "laserskurna hål"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0