Frihet, jämlikhet & vapensystem





Jag ifrågarsätter det här med att vi säljer vapen till Saudiarabien och andra diktaturer.

Saudiarabien... landet där människor enligt medeltida lag kan halshuggas för 'häxkonst',
 medan oljemiljardärerna som styr landet skickar trupper för att slå ned demonstrationer
 i länder som Bahrain.





Jag känner mig grundlurad av allt detta hemlighetsmakeri... & skäms snart att
jag är Svensk. Ena stunden ska vi skicka vapen & andra stunden ska vi skicka
bistånd till flyktingar & skadade från ett krigshärjat land.





... å så klart Kungen är med & "kompishälsar" på alla galningar!!!

Behöver inte säga mycket mer... helt vansinnigt... vad tycker ni???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0