Natt tankar från "Rultan"

 
 
När man separerar från någon i en relation, så går man raskt ner i vikt...
blir smal vare sig man vill eller inte.
 
Men så slår kärleken till "PANG" å så har man dom där extra kilona på sig
igen.
 
Och inte beror det på att det blir för lite motion eller att man äter för många
romantiska frukt brickor.. Näää om det vore så väl!!!
 
Det ska vara trerätters i tid & otid... skumpa (& spara korkarna!!!) tända ljus &
vin med ostbricka... mys i soffan med tapas till filmen som börjar klockan 21.
 
 
 
 
I vår relation är vi båda två dessutom förtjust i att laga mat.. vi älskar att göra olika
maträtter & vi har våra specialiteér.
 
Vi har hoppats & trott att det här går väl över... jag menar med matfrosseriet.. men
nääää!!! Nu under semestern så har det regnat i all oändlighet.. & vad gör oss
glada då??? Jo!! vi gör god mat i stället.
 
Nu syns det på båda två... jag har blivit rejält rund... medans min sambo bara har
fått en liten kula på magen.
 
 
 
 
Men vi ska inte ge upp!!!  Nääää vi ska kämpa!!!! Nu ska vi ta nya tag. Så nu här
efter våran semester ska vi börja leva sunt!!! Iiiiiingen mat efter 18, inga mackor,
mera grönsaker & helt klart mindre portioner.
 
Skriver i denna stund, med kurrande mage & bara läääängtar efter ost muffins
med rökt skinka som jag bakat till patienternas frukost i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0