Nya Kalsonger...




Som tur är har jag blivit sambo så jag kan få köpa kalsonger.....


När det gäller kläder för killar så kan jag tycka att det är lite begränsat
urval, men när det gäller kalsonger.... det finns såååå mycket att välja
mellan. Snygga färger, modeller & inte tala om materialet....

... vill inte säga att det är en Fetischism.... men det kan vara ett gränsfall,
för min sambo får nya i tid & otid!!!



från Nelly



... även när det gäller till oss kvinnor, kan jag tycka att när det gäller trosor
& underkläder... så på en gång dom blir bekväma & praktiska... så blir dom
mycket tråkiga.... eller så får jag Hello Kitty på hela rumpan.... Iiiiinte kul!!!













Kommentarer
Postat av: JJ

Här har du en drös sexiga kalsonger. Funderar på att köpa kalsonger i julklapp till gubben där hemma. Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0