Vilken start på Let´s Dance



Så har nya omgången börjat av Let´s Dance.
Och det finns en del att diskutera om detta & en sak är just
Andreas Weise... det finns ingen som retar mig så mycket som just
denna jäkla karl.. & ändå må jag säga att det var just han som blev
en av favoriterna i kväll.




Att Anders Bagge är en "gris" det vet vi, men ändå så var han
den som jag hade hoppats på skulle bli min idol ikväll,
men hur han ska kunna visa upp sig & representera macho mannen
det är för mig helt omöjligt. Han sjönk som en gråsten i mina ögon.




I kväll är det premiär för nya jurymedlemmen Isabel Edvardsson, 28..
.. fd playboy fotomodellen... hon tar över efter Maria Öhrman, 47, som
fått sparken av TV4.





I kväll kommer Maria Öhrman med spänning följa programmet hemifrån tv-soffan.
Hon tror också på mer bråk i juryn efter Isabels ankomst.

 Hon kanske har en personlighet som skakar om de andra. Man vet inte hur hon
kommer att bidra. Nu kommer de kanske inte vara ense i bedömningen. Men om
 de slår ihjäl varandra vid bordet blir det bra tv-­underhållning, säger hon.




Sex kommentarerna under kvällen haglade & jag kan inte förstå
varför det ska platsa i det här programmet.. det är väl ett dansprogram
... när man inte kan öppna munnen utan att man tror att man är rolig
för ett "snusk skämt" så ska man vara tyst... i alla fall på tv.



Vilken början på Let´s Dans.. en Playboy modell i Juryn
& sedan sexuella anspelningar in the Green room!!!

Vad kan man vänta sig till nästa vecka...




Kommentarer
Postat av: ejmis

Såg inte programmet men jag måste nog kika lite på webben vid tillfälle.

2011-01-08 @ 16:08:23
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0