Nolia Sundsvall


Idén med Nolia utbildning & framtid är en helt underbar grej & har
verkligen gjort succe som exempelvis i Umeå... men som här... i
Sundsvall, vet jag inte om själva konceptet har nått fram.





Problemet ligger inte hos utställarna... för det är ett sant nöje att gå runt &
titta vad alla unga människor har skapat.

Själv var jag bland montrarna med Landstinget... & kände att det här måste
vara sista året som jag medverkar.

Det är synd... för jag tror att det var fler av utställarna som kände samma sak
& även tidigare utställare saknades i år.

Skärpning Nolia!!! Det här är Möjligheternas Mässa!!!!  & här måste man göra
en marknadsföring som kommer fram till alla!! För vart tog besökarna vägen??






 Blondinbella på besök Noliamässan i Sundsvall och föreläste inför elever
 om ”Drömmar & Visioner”.

Isabella Löwenprig är en drivkraftig ung kvinna som jag skrivit om tidigare... det finns
många som kanske (av ren avundsjuka) inte gillar henne... men jag tycker att hon är
en helt underbar förebild för unga människor & då kanske kvinnor.

Hon driver flera företag & åker nu runt bland skolor & som i dag besökte Nolia mässan för att
föreläsa om allt från entreprnörskap till självkänsla samt inspirera & pusha unga människor till
att ta för sig.

Nu befann jag mig några montrar bort... men applåderna hördes ändå överallt efter
hennes lilla föreläsning som pågick i ca 40 minuter!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0