Melodifestival fiasko


I går satt jag som klistrad framför soffan för jag ville se på den andra
delen av Melodifestivalen... men vad ska man säga???

Brolle och Sanna Nielsen blev glada vinnare i årets andra deltävling...
men vad hjälpte det... hela arrangemanget var helt värdelöst.

Den här delfinalen tycker jag var sämre än den förra: ganska svaga
låtar med medelmåttiga melodier. De två som gick till final tror jag
 knappast har någon chans där. Visserligen bra artister men för
dåligt material. Trist för dom har båda haft riktiga "hits".

Är det inte dags att gå tillbaka till det som var förr, en tävling Sedan
 är det klart? Altenativet är att lägga ner allt eller en annan idé vore att
byta ut Björkman.


Kommentarer
Postat av: Morgan

Jag håller med om att det var riktigt dåligt på melodifetivalen, den bästa av de uslalåtarna om man ska välja någon var låt nummer sex.

2011-02-14 @ 23:28:48
Postat av: Josefine

Jättefin blogg!

2011-04-01 @ 13:35:41
URL: http://iamjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0