Traditionella Julkort




Så här några dagar före Julafton känns det riktigt skönt att
allt nästan är gjort.. även att fått iväg årets Julkort i rätt tid.


Men hur många är det som skickar julkort... mer än jag då???

Jag vet inte om det är en tradition eller om det är för att jag
tycker det är så mysigt när jag går till brevlådan & öppnar
för att se om det kommit några Julhälsningar...

... men det är oftast rätt tunnsått med julkort i min låda....
ändå är det sju av tio svenskar som skickar julkort....
fyra av tio önskar God Jul via sms.

Å så har jag naturligtvis hittat en studie... & den visar att "äldre"
personer i åldrarna 59 till 79 önskar sig helst ett traditionellt
julkort.... Hmmm så det är jag & dom äldre som vill ha julkort
i brevlådan då!!!!



Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för det fina julkortet! Jag skickar julkort!

(Har du fått mitt ännu?) God Jul!

2011-12-22 @ 14:28:02
Postat av: Ilona

Hej o God Jul!!

Jag glömde att skicka julkort i år!

Lite stressad kanske.

Många kramar

Ilona

2011-12-23 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0