Ett besök på Selånger Marknad




Varje år säger jag samma sak... Nästa år går jag inte på Marknaden igen.
Men vad gör man? Man går dit i alla fall.





Helt underbart väder & solen värmer som en het sommardag... börjar med
att köa för att få Marknadens höjdpunkt i matväg (enligt mig) Stekt strömming
med potatismos, lök & gräslök. Mmmmm.





I högtalarna ropade dom ständigt medan vi var där... ta hand om era hundar...
se till att dom får vatten.... "någon har lämnat sin hund i bilen...."

Jag kan inte förstå varför man ska ha med sig hunden på en marknad med
massor med folk... & inte tala om denna hetta??? Vansinnigt.





Massor med väskor & alla kostade bara en hundring... nu råkade jag
behöva en brun... så det var bara att välja & vraka... & till sist hittade
jag den... sååååå snygg.






Fjorton strumpor för en hundring... är inte heller fel. Speciellt dom korta
ankelsockorna tycker jag om att ha på jobbet. Det här gången var jag lite
vågad i mönstren... & inte bara svarta/vita. (Skratt)





... nästa år går jag nog inte...... eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0