Erik´s "flickvän"



Två saker man alltid kommer att komma ihåg är när Lill Lindfors tappade kjolen
på melodifestivalen i Göteborg 1985 & så är det när Eriks "flickvän" hoppar upp
på scenen & har mycket svårt att gå där i från när han vann Idol 2009!!

Det är något hon alltid kommer att bli ihåg kommen som, för att trots att Erik
betygade att det inte var något problem för honom & att låten var för henne...
så är hon inte kvar i hans liv längre.

Så vad hände??? Inte vet jag & inte kommer min kille någonsin sjunga
i Idol heller, men jag tycker om att höras & synas... så om min sambo
har en bilmässa ute på Berners... så ska jag helt klart åka dit &
representera honom & vem vet... kanske jag tappar kjolen!!!



Både Lill & jag kör helt klart bara med Orginal delar!!

 


Kommentarer
Postat av: AnTe

tror INGEN kommer ihåg Eriks "flickvän" om ens 2 sek.. Har själv ingen aning om den där incidenten..



snackar vi melodifestivl eller idol...?

2010-03-06 @ 01:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0