Versace öppnande i går på H&M





På torsdagen släppte klädjätten H & M sin senaste designkollektion
 signerad Donatella Versace. På vissa håll sålde kollektionen
slut på en halvtimme.

Över hela världen rapporterades ett mycket stort intresse för
 kollektionen som i vanlig ordning släpptes i utvalda butiker
 och dessutom fanns till försäljning på nätet.






I London hade vissa Versacefans köat hela natten för att få tag på
 plaggen. I butiker i både Dubai och Peking sålde kollektionen slut
 på en halvtimme, enligt brittiska tidningen Daily Mail. Och det tog
 inte många minuter innan kläderna fanns till försäjning
 på auktionssajten eBay.


H & M har flera tidigare samarbeten med olika designers som
 Karl Lagerfeld, Stella Mc Cartney, Sonia Rykiel och Lanvin.





Men har ni sett reklamen på Tv??

Reklam ska väl vara något som ökar köplusten???
När jag ser den här reklamen blir jag livrädd!!!

Reklamen får mig att tänka.... hur mentalt sjuk blir jag om jag
bär dom här kläderna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0