Iphone i tre dagar...



Nu har jag haft min Iphone i tre dagar & har lärt mig att svara,
ringa & sms:a.

I dag var tanken att jag skulle investera i ett iphone skal & trodde
att jag skulle hitta massor att välja mellan.. tanken var antinget i
rosa eller rött... med lite "bling-bling".





Men se det gick inte.... jag hade nämligen en "gammal" iphone???
Jag hade "bara" en iphone 3 & i dom butikerna jag var på hade
dom bara till Iphone 4.

En expedit var till & med så rolig så han sa...."Du kan kanske gå
på Rusta... dom köper upp gamla saker som inte vi längre lagerför!"




Inte nog med att jag mer eller mindre blev förumjukad *skratt* jag
fick dessutom stå läääänge i kö & vänta på detta.

Fick då se vantar i olika färger & tänkte att det var ju unikt att dom sålde
just vantar på en telebutik... men så var det inte... det var vantar till Iphone!!!

Vantar som hette "Glider Gloves" som man kunde använda när det var kallt
till touchskärmar... typ sms:a i 30 minusgrader.... ja, jag säger då det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0